Buna tuturor! Ma bucur ca ati reusit sa imi vizionati si azi blogul. Nu vreau sa lungesc vorba, asa ca hai sa incepem cu review-ul acestui BB.

Cum am ajuns in posesia acestei creme?

Unul dintre primele BB Cream pe care le-am folosit a fost "Etude House Precious Mineral Bright Fit". L-am folosit zilnic pentru mai mult de 6 luni pana m-am convins sa incerc si alte produse din gama. Din pacate, productia pentru fostul meu fond de suflet a incetat..

Partea buna?
Etude House au lansat o forma imbunatatita - Blooming Fit. Asa ca hai sa va spun cate ceva despre el.

Date generale:

Ambalajul este unul foarte dragut si classy, cutia in care este distribuit avand o culoare roz perlat. ( adorabil! )

Pretul acestei creme este de 85 lei . Pare mult, right?
Ei bine chiar nu este! Comparand cu majoritatea BB creamurilor aflate pe piata a caror gramaj este de 30-35 grame, raportul pret - calitate pentru Blooming Fit este exceptional!

Cu toate ca mie imi plac parfumurile mai tari, parfumul subtil, floral chiar nu deranjeaza, fiind cu adevarat placut.

Nuanta aleasa:

Nuanta pe care am folosit-o este W24 Honey Beige, la fel cum am avut si la Etude House Precious Mineral Bright Fit. Mi se potriveste extrem de bine ;).

Recapitulare..

Tot articolul>>



Avantaje si Dezavantaje

Pro:

  • ambalajul este foarte-foarte dragut
  • textura este usoara fiind usor cremoasa
  • are SPF 30/PA++
  • acoperire medie
  • pretul foarte bun in raport cu gramajul si calitatea
  • imi ajunge pentru o perioada lunga de timp ( 60g - nice! )
Contra:

  • mirosul poate sa nu fie pe placul tuturor ( daca nu va plac mirosurile usoare, putin floral )
  • daca iti place sa schimbi des BB creamul, tine minte ca acesta are 60g!

Iubesc acest BB Cream pentru ca se potriveste tenurilor grase si mixte, nu imi luceste fata de la el si nu este nevoie sa folosesc pudra ( sunt gata mai repede si nu se mai supara prietenul oops ). De altfel, imi ofera si o tenta foarte draguta a tenului care da senzatia de prospetime. Are o acoperire medie, il pot folosi atat ziua cat si seara si acopera imperfectiunile si petele (chiar si cearcanele!!!).
In plus, dupa mai multe utilizari am remarcat ca mi-a estompat roseata de pe piele.

Diferenta intre acest BB Cream si varianta Bright Fit este ca Blooming Fit-ul are o textura mai light (desi acoperirea e buna) si nu imi ingrasa tenul aproape deloc - amazing.

Recomand acest BB Cream cu toata caldura!

Nota finala? 9/10

Sper ca v-a ajutat review-ul meu!
Ai incercat crema? Cum ti se pare?