Buna tuturor! M-am intors cu un now review. Sper sa va placa!

Cum am ajuns in posesia acestei creme?

Despre: Skin79 The Oriental Gold BB Cream Plus - 2014
Despre: Skin79 The Oriental Gold BB Cream Plus - 2014


Am intrat prima data in contact cu Skin79 The Oriental Gold BB Cream Plus acum cateva luni cand multe dintre colegele mele au inceput sa vorbeasca despre el si sa il foloseasca. Auzisem de ceva timp de el, dar nu am avut timp niciodata sa il folosesc asa ca acum cateva zile am profitat de ocazie, totul pentru voi!

Date generale:

Acoperirea este una medie spre mare, consistenta fiind una usor creamoasa. Parfumul este unul cu tente de trandafiri, placut si fin.

Despre: Skin79 The Oriental Gold BB Cream Plus - 2014
Despre: Skin79 The Oriental Gold BB Cream Plus - 2014


Cutia si flaconul au un aspect elegant, capacul BB Cream-ului fiind auriu asemanator unei oglinde ( ii acord o atentie sporita si il tin perfect curat - atat de mult imi place! ).

Ce este special la acest BB?
Spre deosebit de celelalte, avem in capac o oglinda si un lipgloss/blush! (mereu cand il deschid, mai intai deschid acest compartiment :) ).

Singurul lucru care imi displace e faptul ca nu are o pompita prin care sa iasa fondul de ten, ci trebuie sa apesi pe partea superioara. Mi se pare un pic neigienic si avand in vedere ca sunt cam neindemanatica, trebuie sa sterg aplicatorul dupa fiecare folosire.

Nuanta folosita:
Nuanta este una mai deschisa, fiind potrivita pentru persoanele cu un ten mai deschis. Totusi mi se pare ca arata foarte dragut pe piele (eu personal pot utiliza acest BB Cream iarna) si tinde sa se adapteze nuantei pielii. Aspectul este unul fresh si iti lumineaza tenul, dandu-i o tenta foarte cute.

Din pacate dupa vreo 4 ore de fugit prin aglomeratia din Bucuresti, pielea a inceput sa luceasca in zona T(tenul meu este unul mixt). Cred ca acest BB Cream este potrivit pentru o persoana cu ten normal sau uscat. Daca ai totusi tenul gras, vei avea cel mai posibil nevoie de o pudra.

Despre: Skin79 The Oriental Gold BB Cream Plus - 2014
Despre: Skin79 The Oriental Gold BB Cream Plus - 2014


Detalii despre surpriza din capac (lipgloss/blush):
Culoarea este una roz cu un miros usor floral, placut, cu o textura cremoasa si usoara. Pigmentul nu este unul puternic. L-am folosit doar pe post de lipgloss si mi-a placut, buzele capatand o nuanta roz discreta.

Recapitulare..

Tot articolul>>

Avantaje si Dezavantaje

Pro:
  • ambalaj elegant
  • textura este usoara fiind usor cremoasa
  • arata foarte dragut pe piele
  • acoperire medie spre mare
  • surpriza din capac ( lipgloss/blush + oglinda )
  • flaconul are 40g
Contra:
  • daca ai tenul gras, iti recomand sa folosesti o pudra
  • din cauza mea si a efortului, dupa 4 ore zona T a inceput sa luceasca putin
  • nu are pompita :(

Nota finala? 8.5/10

Am achizitionat BB Cream-ul de aici. ( produsul este original ).

Ai incercat acest BB? Cum ti se pare?